понедељак, 20. јануар 2014.

Roberto Cavalli za Miley Cyrus Bangerz turneju



Postavši zaštitno lice Mark Džejkobs ( Marc Jacobs ) kampanje za proleće/ leto 2014. Majli ( Miley Cyrus ), nas nije izneverila i za predstojeću Bangerz turneju. Njene kostim dizajniraće čuveni Italijanski dizajner, Roverto Kavali ( Robero Cavalli), koji je svoje radove za turneje ustupio mnogim poznatim imenima poput, Beyonce, Šeril Kol ( Cheryl Cole) i Spajs Girls ( Spice Girls).  Ključni komadi kolekcije su jumpsuity. Od totalno providnog sa kristalima, do zebra printa koji su postavljeni tako da prekriju najimtimnije delove tela ove kontraverne pevačice. Teksas šorcevi su upotpunjeni sa topovima i teksas jaknama sa po kojim leopard printom. Pogledajte slike!






3 коментара:

  1. Genijalno, ovo je bas odlicno odradjeno. I ja sam mislio da pisem o ovome!

    www.style-trigger.com

    ОдговориИзбриши
  2. Miley obozavam da slusam, ali mi se bas nesto ne svidja kako se oblaci u poslednjih godinu dana, ako ne i vise. :/ Super post. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svidjaju mi se kreacije! Mozda malo oskudno za moj ukus, ali svakako savrseno za Miley, buduci da i ne nosi nesto previse odece u poslednje vreme :)
    Pozdrav,
    Tina
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    ОдговориИзбриши