понедељак, 30. јануар 2012.

Screen Actors Guild Awards 2012


Michelle Williams ( Valentino )

Emma Stone ( Alexander McQueen )
 Lea Michele ( Versace )
 Sofia Vergara ( Marchesa )
 Angelina Jolie ( Jenny Packham )

Rose Byrne ( Elie Saab )

Jayma Mays ( Reem Acra )

Dianna Agron ( Carolina Herrera )

Ashley Simpson ( Jenny Pacham )

Kelly Osbourne ( Badgley Mischka )

Emily Blunt ( Oscar de la Renta ) & John Krasinski

Zoe Saldana ( Givenchy Couture )

Giuliana Rancic ( Basil Soda )

Ariel Winter ( Collette Dinnigan )

Diane Lane ( David Meister )
 Kaley Couco ( Ramona Kaveza )
 Octavia Spencer ( Tadashi Shoji )
 George Coloony & Stacy Keibler ( Marchesa)
 Naya Rivera ( Naaem Khan )

Tilda Swinton ( Lanvin )

Missi Pyle ( Chagoury Couture )

Viola Davis ( Marchesa )





10 коментара:

  1. sve su fenomenalne,samo mi se ne svidja Dianna Agron u Carolina Herrera roze haljini jer mi se ne dopadaju takve haljine...

    ОдговориИзбриши
  2. Sofia Vergara <3 i haljina Viole Davis me je odusevila... Inace sve do sinoc nisam znala da je Andjelina ovoliko anoreksicna, uzas..

    ОдговориИзбриши
  3. Viola Davis me je obradovala. Sofija je prelepa. Lea Michele prvi put ne izgleda 20 godina starije. Angelina mi je kriticna. Dianna Agron me je malo razocarala, jer uvek ima super haljine.

    ОдговориИзбриши
  4. Definitivno Rose Byrne, jer je bila dovoljno hrabra da ne obuce haljinu, a bila je mnogo elegantnija od vecine onih koji jesu...Zoe Saldana, kao neko ko je uvek malo (pozitivno) razlikuje...i naravno, neponovljiva - Tilda <3

    ОдговориИзбриши
  5. omg Stacy looks soooo amazing! njena haljina mi je preeelepa! neponovljiva Marchesa...=)))

    ОдговориИзбриши
  6. sve mi se svidjaju

    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    Ceca :**

    ОдговориИзбриши
  7. THANKS FOR YOUR LOVELY COMMENT ON MY BLOG!!WAITING FOR NEW POST!!
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    ОдговориИзбриши
  8. Oscar de la Renta haljina koju nosi Emily Blunt.

    ОдговориИзбриши
  9. Beautiful ladies and gorgeous dresses!

    Jessie
    www.mixandchic.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sofia Vergara ( Marchesa ), Dianna Agron ( Carolina Herrera ) i Kaley Couco ( Ramona Kaveza ) su mi favoriti, a i Diane lane me je odusevila, za svoje godine izgleda predobro!

    ОдговориИзбриши