петак, 6. јануар 2012.

Versace for H&M Cruise 2012 Lookbook with Abbey Lee Kershaw







5 коментара:

  1. Ova kolekcija mi je vec mnogo simpaticnija :-))

    ОдговориИзбриши
  2. jedino grudnjak sa prve slike i stikel mi se svidjaju... ostalo je malo previse za moj ukus

    ОдговориИзбриши
  3. E, ovo mi se vec dopada :)
    Jesenja kolekcija Versace for H&M je bila malo cudnjikava i jedna jedina suknja mi se svidela.
    Ovo je malo umerenije, a opet, prolece trpi ovakve komade :))) Sve sa prve fotke mi je preslatko!

    ОдговориИзбриши
  4. To sto nema muskog dela kolekcije ti nikad necu oprostiti... Salim se, naravno!
    Znam da ima puno negativnih komentara na ovu Cruise koleciju, ali meni se bas svidja. Bas odise nekom svezinom!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. We love, love, love this!!!!!!! What amazingly fun and chic images! Fab.

    ox,
    -Davie+Erica
    Wardrobe Stylists, NYC.

    >>http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши