субота, 3. децембар 2011.

Bella`s wedding dress ( Breaking dawn)

I am a big Twilight fan and I just came home from Breaking Dawn projection.Yes, I saw it twice.But what can I do, I can`t stop loving it. Go team Edward! :D I really liked Bella`s wedding dress. So here is some info about it.The dress is made by  Carolina Herrera. 152 buttons line the back of the dress and there are 17 buttons on each sleeve. She worked with her team 6 months do make it.The estimated value of Bella’s wedding dress is $35,000.


Obozavam Twilight. Upravo sam dosla kuci i gledala sam vec 2 puta Breaking Dawn.Knjige su mi fanstasticne i jednostavno ne mogu da prestanem da ih volim. Ako vas zanima,tim Edward sam! :D Posebnu paznju mi je privukla Bellina haljina. Kreirala ju je Carolina Herrera. 152 dugmica se pruzaju duz ledja, a takodje 17 se nalazi na oba rukava. Herrera je na ovom projektu radila je 6 meseci zajedno sa svojim timom. Zanimljiva je i vrednost same haljine, $35,000!







6 коментара: